»Želim si, da bi Vrtec Škofja Loka nadaljeval dolgoletno tradicijo uspešne pedagoške in zakonite poti, da bi deloval odkrito, transparentno, brez anonimk in brez tako izrazitih osebnih interesov«
»Dogajalo se je, sploh v zadnjih letih, da smo postajali preveč zaščitniški do predšolskih otrok. Pedagogi, ki se ukvarjajo z gibalnim razvojem otrok, so na to že kar nekaj let opozarjali. In zato je bilo nujno, da se te zadeve tako eksplicitno zapišejo tudi v program, ki uokvirja delovanje vrtcev.«
»Trenutno to v vrtcih komaj uvajamo, se o njih strokovno pogovarjamo in iščemo načine, kako to tvegano igro zdaj umestiti v naše strokovno delo. Najprej se moramo vrtci otresti te t. i. prezaščitenosti. Pogovarjamo se o tem, kaj je tvegana igra in kaj je nevarnost, najprej moramo to razčistiti.«
»Dogajalo se je, sploh v zadnjih letih, da smo postajali preveč zaščitniški do predšolskih otrok. Pedagogi, ki se ukvarjajo z gibalnim razvojem otrok, so na to že kar nekaj let opozarjali.«
»Morda se ta normativ 'plus dva' ne zdi zelo veliko. A ne govorimo o dveh otrocih, ampak o zelo številčnih skupinah, kjer otroci težje pridejo do izraza, tudi razvojne in čustvene potrebe se hitreje spregledajo, poleg tega sta zmanjšana tudi varnost in dobro počutje vseh v skupini.«
»Želimo odgovore, jasna navodila, kako bomo jeseni lahko izvajali pedagoški proces v vrtcih, kako bomo lahko uvajali novince v vrtec.«
»Gotovo bo do začetka šolskega leta še kar nekaj sestankov. V tem trenutku je najpomembneje to, da se vsi maksimalno pripravimo na začetek šolskega leta, da vsak pri sebi prevzame odgovornost za to, da zaščiti najprej sebe, pa tudi vse druge.«
»Zagotovo to niso vsi otroci, ki bi nujno varstvo potrebovali, ampak kljub vsemu se mi zdi prav, da je vsaj v tem delu neko pedagoško delo steklo.«
»To so prepoznali ravnatelji vrtcev, ker se na nas množično obračajo starši, ki ne bodo mogli zagotoviti potrdila kritične infrastrukture, ker sta oba starša zaposlena v proizvodnji, torej v drugih vejah gospodarstva.«
»Jasno se je treba dogovoriti, v kakšnem sistemu gremo v zapiranje, da ne bodo vedno zaprti samo vrtci in šole, vse druge gospodarske strukture pa bodo odprte.«